Generalforsamling i Frivilligcenter Nyborg 2025
27 marts kl. 20.00 på Ørbæk Midtpunkt, Langemosevej 5, 5853, Ørbæk

Forslag til dagsorden skal indsendes skriftligt til bestyrelsen senest 3 uger før (6. marts 2025)
og endelige dagsorden samt Frivilligcenter Nyborgs regnskab og budget, offentliggøres på
Frivilligcenter Nyborgs hjemmeside senest 2 uger før generalforsamlingen afholdes (13. marts).
Opstillere til bestyrelsen der ønsker deres kandidatur offentliggjort indleverer tekst og evt. billede senest 20. marts. 

Til generalforsamlingen serveres kaffe og kage.

Endelig dagsorden (pr 13.03.2025)

  1. Valg af dirigent.
  2. Valg af referent og 2 stemmetællere.
  3. Mette Marie Bro, formand for Frivilligcenter Nyborgs bestyrelse, fremlægger bestyrelsens beretning til godkendelse.
  4. Forelæggelse af revideret regnskab til godkendelse v. Mads Midtiby, kasserer i Frivilligcenter Nyborgs bestyrelse. Herefter kommentarer fra kritisk revisor René Bøegh-Larsen.
  5. Forelæggelse af budget for det kommende år til orientering v. Mads Midtiby, kasserer i Frivilligcenter Nyborgs bestyrelse. Herunder fastsættelse af kontingent. Budget samt regnskab kan ses på frivilligcenterets hjemmeside.
  6. Indkomne forslag. Oversigt over indkomne forslag omhandlende vedtægtsændringer – se dokumentet vedtægtsændringer på frivilligcenterets hjemmeside.
  7. Valg af bestyrelsesmedlemmer.
  8. Valg af 2 suppleanter for 1 år, hvoraf 1 vælges til 1. suppleant og 1 til 2. suppleant.
  9. Valg af kritisk revisor.
  10. Valg af statsautoriseret revisor.
  11. Evt.

Regnskab 24

Beretning 24

Budget 25

Forslag til vedtægtsændring

Valg til bestyrelsen

Scroll to Top